W jaki sposób rozreklamować własną gastronomię?

Posiadanie restauracji to marzenie wielu osób, aczkolwiek nie wszyscy mają tego świadomość, że biznes ten wcale nie jest łatwy. Restauracja to w głównej mierze duże nakłady inwestycyjne, duże miesięczne koszty funkcjonowania jak i masę obowiązków, jakimi można obdzielić kilka osób. Kłopotem restauratorów jest także duża konkurencja, jaka wymusza obniżanie kosztów funkcjonowania bądź wydawania niemałych środków na działania reklamowe. W jaki sposób promować lokal restauracyjny?

Większość osób myśląc o promowaniu restauracji momentalnie myśli o kolportażu ulotek w szczególnie uczęszczanych częściach miasta. Na nieszczęście takiego typu działanie nie za każdym razem okazuje się dobre. Mieszkańcy dużych miast atakowani są ulotkami z każdej strony, dlatego bardzo rzadko zwracają na nie uwagę. Ulotki też niespecjalnie pasują do lokali z wyższej półki, dlategoi to powinniśmy wziąć pod uwagę.

restauracja

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Jaki zatem powinien wyglądać marketing marketing afiliacyjny restauracji? Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na tak postawione pytanie. Należy pomyśleć między innymi o obecności w portalach społecznościowych, na których będziemy informować o bieżących promocjach i zmianach menu. Atrakcyjnym contentem będą także zdjęcia przedstawiające przygotowywane potrawy.

Aby ściągnąć klientów trzeba pomyśleć nie tylko o świetnej kuchni, lecz też atmosferze.

Ten tekst ma bardzo ciekawą zawartość, lecz odwiedź serwis www (http://www.utylinia.pl/), który zawiera analogiczne informacje. Także na pewno będą niezwykle zajmujące.

Właściwym postępowaniem będzie zaproponowanie klientom pewnych udogodnień w tym na przykład dostępu do sieci wifi reklama. Dzięki doskonałym opiniom tyczącym się naszego lokalu wśród klientów zagwarantujemy sobie doskonałą i zupełnie darmową reklamę.

Koszty tego typu udogodnień nie powinny być wysokie, a korzyści rzeczywiście istotne. Powinniśmy pomyśleć też o paru innych ciekawych udogodnieniach, jakich nie proponuje jeszcze nasza konkurencja. Jedynie wyprzedzając inne lokale restauracyjne o krok zagwarantujemy sobie sporą grupę klientów, a co za tym idzie spore zyski. Trzeba zatem mieć to w pamięci i nie obawiać się eksperymentowania z nowościami technologicznymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*