Jak dobrze się odchudzać

Chudnąć możemy na wiele sposobów. Męczące głodówki, diety eliminujące węglowodany, wykluczające białka albo wykluczające całkowicie tłuszcz. suplementy diety, pigułki, spalacze tłuszczu, owijanie ciała folią spożywczą z balsamami odchudzającymi.. Możemy tak pisać i pisać, wkoło odchudzania powstał ogromny interes. A tajemnica tak właściwie tkwi w myśleniu o tym co i w jaki sposób spożywamy oraz oczywiście w ćwiczeniach.

Zdrowa, czyli jaka dieta?

Autor: Bird&Co.
Źródło: Bird&Co.

Dieta bez ćwiczeń nie pozwoli nam zyskać dużo, tak samo jak i ćwiczenia bez diety nie pozwolą schudnąć. Owszem odpowiednim odżywianiem możemy sobie poprawić choćby przemianę materii, może mieć na nas dobry wpływ lecz nie uda się nam chudnąć bez działania ruchem. Podobnie jest w drugą stronę. Ruch(zobacz: ortopeda ostrołęka) pozwoli nam trzymać formę, lecz bez diety raczej nie schudniemy – sprawdź co ci potrzeba.

Żeby schudnąć raz a porządnie i zdrowo należy zrobić to z głową. Samo liczenie kalorii nie da nic. Można jeść dziennie ich 1200 lecz jeżeli będą pochodziły z pizzy i chipsów to efekt będzie fatalny. Trzeba pomyśleć nad tym co i jak jemy. Pomyślmy nad tym czy jemy śniadanie. Wszyscy trąbią, że to najistotniejszy posiłek dnia, ale jest o tym głośno z tego powodu, że tak właśnie jest. Odpowiednie śniadanie da nam energię, jednocześnie rozbudzi organizm do pracy i będziemy dobrze się czuć.

Będziemy zobowiązani za wszystkie komentarze z serwisu. Są one dla nas istotne, ponieważ pokazują, czy nasze teksty docierają do odbiorców oraz jak są postrzegane.

A chudnąć nie można gdy czujemy się źle. Kiedy patrzymy w tabele kaloryczne pomyślmy co tak właściwie jest dla nas odpowiednie. przykładowo jeśli idzie o chleb tostowy kalorie są jego głównym składnikiem. Nie ma w zasadzie żadnej wartości odżywczej, lepiej zamiast niego spożywać pieczywo z pełnego ziarna albo nawet zwyczajny pszenny chleb.

Powinniśmy myśleć o tym co jemy, aby dostarczać organizmowi potrzebnych składników. Węglowodany, białka i tłuszcze są niezbędne, we właściwych częściach, więc nie tylko kalorie mają znaczenie. Tabela kalorii nie może być podstawą tracenia na wadze.

Nie możemy zapomnieć o ćwiczeniach – ćwiczenia, które pozwolą ci schudnąć. Nikt nie zmusza nas do katorżniczej pracy. Znajdźmy jakiś rodzaj aktywności, który będzie dla nas odpowiedni. Dla jednego człowieka będzie to jogging, dla kogoś innego nornic walking, dla jeszcze innej osoby wspinaczka lub pływanie, a może siłownia i zorganizowane ćwiczenia? Wybór jest wielki, więc tłumaczenie „nie ma nic dla mnie” jest zdecydowanie bezpodstawne.

Kiedy zaczniemy funkcjonować według nowych zasad, pozbędziemy się szkodliwych nawyków żadna tabela kaloryczności potraw nie będzie nam potrzebna, bo będziemy mieć ją już w głowie. potrzeba zaledwie miesiąca, żebyśmy zapamiętali ile i czego możemy jeść, by nasz organizm funkcjonował jak najlepiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*