W jaki sposób rozreklamować własną gastronomię?

Posiadanie restauracji to marzenie wielu osób, aczkolwiek nie wszyscy mają tego świadomość, że biznes ten wcale nie jest łatwy. Restauracja to w głównej mierze duże nakłady inwestycyjne, duże miesięczne koszty funkcjonowania jak i masę obowiązków, jakimi można obdzielić kilka osób. Kłopotem restauratorów jest także duża konkurencja, jaka wymusza obniżanie kosztów funkcjonowania bądź wydawania niemałych środków na działania reklamowe. W jaki sposób promować lokal restauracyjny?
Większość osób myśląc o promowaniu restauracji momentalnie myśli o kolportażu ulotek w szczególnie uczęszczanych częściach miasta. Na nieszczęście takiego typu działanie nie za każdym razem okazuje się dobre. Mieszkańcy dużych miast atakowani są ulotkami z każdej strony, dlatego bardzo rzadko zwracają na nie uwagę. Ulotki też niespecjalnie pasują do lokali z wyższej półki, dlategoi to powinniśmy wziąć pod uwagę.
restauracja
Redaktor: Elliott Brown
Na podstawie: http://www.flickr.com


Inne artykuły

Jaki zapach mają niektóre szlachetne rodzaje krajowego wina?

przekąska
Redaktor: J. Bałachowska
Na podstawie: Good Food
Każdy rozumie, że do tworzenia wina konieczne są winogrona, które muszą mieć odpowiednie warunki do wzrostu. Myli się jednak ten, kto uważa, że w Polsce takich warunków nie ma.


Jaki zatem powinien wyglądać marketing restauracji? Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na tak postawione pytanie. Należy pomyśleć między innymi o obecności w portalach społecznościowych, na których będziemy informować o bieżących promocjach i zmianach menu. Atrakcyjnym contentem będą także zdjęcia przedstawiające przygotowywane potrawy.

Aby ściągnąć klientów trzeba pomyśleć nie tylko o świetnej kuchni, lecz też atmosferze. Właściwym postępowaniem będzie zaproponowanie klientom pewnych udogodnień w tym na przykład dostępu do sieci wifi reklama. Dzięki doskonałym opiniom tyczącym się naszego lokalu wśród klientów zagwarantujemy sobie doskonałą i zupełnie darmową reklamę.

Koszty tego typu udogodnień nie powinny być wysokie, a korzyści rzeczywiście istotne. Powinniśmy pomyśleć też o paru innych ciekawych udogodnieniach, jakich nie proponuje jeszcze nasza konkurencja. Jedynie wyprzedzając inne lokale restauracyjne o krok zagwarantujemy sobie sporą grupę klientów, a co za tym idzie spore zyski. Trzeba zatem mieć to w pamięci i nie obawiać się eksperymentowania z nowościami technologicznymi.
2018-02-02 16:03:48
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.