Posiadanie restauracji to marzenie wielu osób, aczkolwiek nie wszyscy mają tego świadomość, że biznes ten wcale nie jest łatwy. Restauracja to w głównej mierze duże nakłady inwestycyjne, duże miesięczne koszty funkcjonowania jak i masę obowiązków, jakimi można obdzielić kilka osób. Kłopotem restauratorów jest także duża konkurencja, jaka wymusza obniżanie kosztów funkcjonowania bądź wydawania niemałych środków na działania reklamowe. W jaki sposób promować lokal restauracyjny?
Większość osób myśląc o promowaniu restauracji momentalnie myśli o kolportażu
ulotek w szczególnie uczęszczanych częściach miasta. Na nieszczęście takiego typu działanie nie za każdym razem okazuje się dobre. Mieszkańcy dużych miast atakowani są ulotkami z każdej strony, dlatego bardzo rzadko zwracają na nie uwagę. Ulotki też niespecjalnie pasują do lokali z wyższej półki, dlategoi to powinniśmy wziąć pod uwagę.

Redaktor: Elliott Brown
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jaki zatem powinien wyglądać marketing restauracji? Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na tak postawione pytanie. Należy pomyśleć między innymi o obecności w portalach społecznościowych, na których będziemy informować o bieżących promocjach i zmianach menu. Atrakcyjnym contentem będą także zdjęcia przedstawiające przygotowywane potrawy.
Aby ściągnąć klientów trzeba pomyśleć nie tylko o świetnej kuchni, lecz też atmosferze.
Ten tekst ma bardzo ciekawą zawartość, lecz odwiedź serwis www (
http://www.utylinia.pl/), który zawiera analogiczne informacje. Także na pewno będą niezwykle zajmujące.
Właściwym postępowaniem będzie zaproponowanie klientom pewnych udogodnień w tym na przykład dostępu do sieci wifi reklama. Dzięki doskonałym opiniom tyczącym się naszego lokalu wśród klientów zagwarantujemy sobie doskonałą i zupełnie darmową reklamę.

Redaktor: Porto Bay Hotels & Resorts
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nasz sklep online, oferuje sprzedaż akcesoriów do
kawiarni. W tym tygodniu szczególnie polecamy: przyprawniki i karty menu restauracji. Nasze profesjonalne doświadczenie i wiedza, pozwala nam na realizacje nawet najbardziej nietypowych zleceń i stawia nas w kręgu liderów sprzedaży dodatków branży gastronomicznej w Polsce.
Koszty tego typu udogodnień nie powinny być wysokie, a korzyści rzeczywiście istotne. Powinniśmy pomyśleć też o paru innych ciekawych udogodnieniach, jakich nie proponuje jeszcze nasza konkurencja. Jedynie wyprzedzając inne
lokale restauracyjne o krok zagwarantujemy sobie sporą grupę klientów, a co za tym idzie spore zyski. Trzeba zatem mieć to w pamięci i nie obawiać się eksperymentowania z nowościami technologicznymi.