Na czym polega marketing restauracyjny?

Branża restauracyjna w Polsce rośnie w ostatnich latach bardzo szybko. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele: rozszerzenie świadomości kulinarnej rodaków, powodzenie show telewizyjnych takich jak chociażby Top Chef albo Master Chef oraz wzrost pensji w niektórych gałęziach gospodarki. Dzięki czemu Polacy bardzo chętnie udają się do restauracji aby zasmakować wyjątkowych dań.


wifi w restauracji
Redaktor: Cory Doctorow
Na podstawie: http://www.flickr.com
Właściciele lokali robią co mogą żeby zachęcić gości do swoich lokali. Głównym aspektem jest rzecz jasna menu konkretnego miejsca jak i renoma, którą się cieszy. Niemniej jednak każda restauracja (zobacz restauracje lodz) musi zainwestować pewne środki w jakościowy marketing. Idealnie sprawdza się tutaj fanpage na Facebooku. Można spostrzec nawet pewien trend, w którym restauracje nie mają własnych witryn w Internecie a jedynie fanpage na Facebooku. Marketing restauracji jest w stanie przybierać wiele postaci, niemniej obecność w Internecie wydaje się być w dzisiejszych czasach kluczowa. Ludzie używają przede wszystkim Internetu żeby zrewidować konkretne miejsce - kartę dań, opinie czy chociażby dojazd. Konsument chce zobaczyć co jest w stanie zjeść oraz jak wygląda konkretne danie zanim uda się do knajpy. Marketing restauracji to w pierwszej kolejności bycie na czasie z aktualnymi nurtami panującymi na rynku. Istotnym elementem w marketingu jest odpowiednie działanie w obrębie SEO a więc optymalizacji wyszukiwań naszej strony w sieci. Ostatnio wzrasta również kooperacja z liczącymi się blogerami kulinarnymi, którzy mogą pomóc w rozsławieniu naszego lokalu. Dobrym sposobem jest również wifi reklama, dzięki której możemy sugerować klientom używającym sieci w naszej restauracji (przekonaj się co ma do zaproponowania P2 bar wrocław) ażeby polubiły nasz profil na Facebooku, wyświetlać konkretne reklamy czy też kontaktować się w późniejszym okresie po tym jak opuszczą nasza restaurację.


restauracja
Na podstawie: pixabay.com
Konsument łączy się z twoją siecią wifi poprzez konto na platformie społecznościowej tj. Twitter, Facebook czy też przez konto Google. Po procesie logowania otwiera się witryna restauracji, która ma za zadanie zaangażować klienta albo też zaproponować promocje czy ciekawe materiały z życia restauracji. Dzięki takiemu podejściu możemy analizować zachowanie klienta, podrzucić treści powiązane z naszym lokalem. Z całą pewnością wifi reklama to idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw, któremu zależy na zaproponowaniu własnym klientom odpowiedniego połączenia internetowego. kolejnym atutem jest kolekcjonowanie istotnych dla naszego biznesu informacji marketingowych w celu przyszłego promowania naszego biznesu.
2018-06-23 07:32:05
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.